VORES HISTORIE

2019

2020

2020

2021

2022

2023

De første skridt af Mama Kana

I 2019 præsenterer Joffrey verden for Mama Kana, et dristigt initiativ, der tilbyder CBD-e-væsker med unikke smagsvarianter. Bevæbnet med beslutsomhed gik han i gang med at overbevise tobakshandlere, e-cigaretbutikker og alle andre virksomheder, der kunne tænkes at ville deltage i dette spirende projekt.

Fundamenter og forsøg

Efter et diskret første år har en radikal beslutning omdefineret sitets identitet. Fra da af begrænsede Mama Kana sig ikke længere til e-væsker, men tilbød også CBD-blomster, -harpikser og -olier og positionerede sig som en pioner i Frankrig. Det var en hård start med et team på tre personer, der arbejdede utrætteligt i Joffreys beskedne lejlighed.

Told-episoden: en pakke, der gør Mama Kana ked af det

Historien tager en uventet drejning, da en længe ventet pakke fra producenten gennemgår en toldkontrol. En CBD-harpiks afslørede et THC-niveau på 0,50 % i stedet for den tilladte grænse på 0,20 %. Denne opdagelse satte Mama Kana i en vanskelig situation. Myndighederne blev advaret af denne uoverensstemmelse, ransagede Mama Kanas lokaler og beslaglagde hele lageret. Dette var begyndelsen på en afgørende prøvelse for virksomhedens fremtid. Mama Kana-teamets vedholdenhed og integritet reddede dem fra denne prøvelse. Seks måneder efter ransagningen blev Joffrey løsladt.

Renæssance og nye trusler

Det følgende år markerede en ny begyndelse. Der blev valgt lokaler, der var navnet værdigt, og ansættelsen af sælgere, ordreplukkere og grafiske designere pustede nyt liv i brandet. Men den 31. december 2021 blev den hårdt tilkæmpede velstand igen truet af en regeringsordre, der forbød markedsføring af CBD-blomster.

Mama Kanas modstandsdygtighed

Mama Kana ser mod nye horisonter. På trods af truslen fra regeringen lancerer teamet en dedikeret hjemmeside for professionelle og bekræfter sin position som semi-grossist i Frankrig. I lyset af usikkerheden er starten af 2022 tumultarisk for alle CBD-aktører i Frankrig. Regeringen overvejer at forbyde CBD-blomster, som udgør en væsentlig del af Mama Kanas omsætning. Heldigvis greb branchens professionelle samfund ind, og den midlertidige dommer suspenderede midlertidigt ordren i januar. Elleve måneder senere stadfæstede den højeste forvaltningsdomstol beslutningen og bevarede Mama Kanas fremtid.

Udvidede grænser

Mama Kana byggede videre på sine erfaringer og udvidede til nabolandene. Teamet blev udvidet, hjemmesiden blev oversat, og kommunikationen begyndte. Mama Kana erobrede Belgien, Spanien, Portugal, Italien, Tyskland, Grækenland og Finland. Mærkets omdømme spredte sig i hele Europa og fokuserede udelukkende på CBD-blomster, -harpikser og -olier. Mama Kana forbliver loyal over for sit publikum og opbygger et tillidsforhold, som alle medlemmer af Kana-familien sætter pris på.

  • Joffrey

    CEO og grundlægger af Mama Kana

  • Jeremy

    Kommunikations- og marketingchef

  • Idan

    Kommunikationsmedarbejder

  • Gladys

    Community Manager

  • Sahra

    Kundeservicechef

  • Jonathan

    Salg Frankrig

  • Manuela

    Spansk reklamefilm

  • David

    Salg Italien

  • Paul

    Ordreplukker

  • Léo

    Ordreplukker

  • Diana

    Ordreplukker

  • Julia

    Ordreplukker

1 fra 12